top of page
  • dzrihen

הורות משותפת לסטרייטים

עודכן: 12 באוק׳ 2023

מה כדאי לדעת על הורות משותפת לסטרייטים? איך מגיעים לעמק השווה בכל מה שנוגע לנושאים השונים בהורות משותפת ובגידול הילד? כיצד זה עובד כלכלית? כאן תוכלו למצוא תשובות לשאלות אלו ואת כל המידע על הורות משותפת לסטרייטים.


בעולם של היום ישנם נושאים רבים שיש להביא בחשבון כאשר רוצים לגדל ילד משותף ואם הדבר קשה עבור זוגות נשואים, הוא יכול להיות מאתגר מאוד עבור הורות משותפת להורים סטרייטים.


לא מעט סטרייטים מחפשים כיום פתרונות יצירתיים ומותאמים לעידן החדש להקמת משפחה, לכן כיום מודל של הורות משותפת סטרייטים או בשילוב סטרייטים ואנשים מהקהילה הגאה מקובלת ביותר.


איך זה עובד? על מה יש לשים דגש כשמדובר על הורות משותפת להורים סטרייטים? כדאי להמשיך לקרוא:


הורות משותפת סטרייטים
הורות משותפת סטרייטים


מהי הורות משותפת ואיך זה עובד?

הורות משותפת הוא מודל של משפחה שבמסגרתה שני אנשים המעוניינים להקים משפחה והם לא בני זוג עושים זאת בהתבסס על חתימת הסכמים ביניהם.


אנחנו נתקלים במונח זה בקרב הקהילה הגאה, בדרך כלל כאשר גבר מהקהילה מקיים הסכם הורות משותפת עם אישה, אך כיום המודל פתוח עבור כולם.


ניתן לראות איך יותר ויותר סטרייטים בוחרים במסלול זה, במיוחד כאשר אנשים עוברים את גיל 35 או יותר ומבינים שהרכבת כבר לא מחכה להם.


כיצד מוצאים פרטנרים להורות משותפת לסטרייטים?

לא פשוט למצוא בני זוג, אז למצוא פרטנרים לגידול ילד משותף קשה עוד יותר. עם זאת, מכשולים שונים של כימיה, אהבה ומשיכה גופנית אינם פקטור והדבר יכול לסייע רבות במציאת הפרטנרים המתאימים להורות.


מומלץ להיעזר במומחים בתחום, לשבת על כוס קפה, להבין מה מחפשים ולמצוא התאמה מדויקת.


מומלץ ביותר לערב בתחום מומחים מתחום הפסיכולוגיה של הורות משותפת סטרייטים שיסייעו בהתאמה ובדיוק הקשר וההבנות השונות בנוגע לגידול הילד.


ישנם נושאים רבים שיש לשקול מראש – צורת החינוך, מקום המגורים, חגים, חופשות, ימים אצל כל אחד מההורים, נסיעות לחו"ל, טיפולים רפואיים ועוד.


מסייעים לך למצוא את הפרטנרים המתאימים

אנו במרכז אורו הורות משותפת נסייע לך לדייק את הבחירה בפרטנרים המתאימים ביותר להורות המשותפת בין אם מדובר על הורות משותפת להורים גאים או סטרייטים, תוך בחינת נושאים רבים ורלוונטיים לשלבי ההורות השונים.


נסייע בגישור להורות משותפת, בטיפול ובחתימה על כל המסמכים הנדרשים כדי שהתהליך יצלח ותוכלו להקים משפחה משלכם מיוחדת במינה.


רוצה לשמוע עוד על הורות משותפת סטרייטים? אנו ב-ORO הורות משותפת כאן עבורך, כדאי להשאיר פרטים ואנו ניצור איתך קשר, לחילופין אפשר פשוט לקבוע ביומן!


קראו גם על:


122 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page