top of page

מיי צ'וייס! משפחה מסוג אחר

עודכן: 14 בספט׳ 2023

מה מביא אישה להחליט שהיא רוצה משפחה מסוג אחר מבחירה מודעת וטוטאלית? חשבתי לחזור קצת אחורה בזמן , להבין , לחזור לילדה שהייתי אז . אמיצה , לא מחושבת , מעזה , לא פוחדת .

התפרעתי הרבה בחיי וגם התחתנתי ולא כזה מוצלח . התגרשתי והלכתי לאיבוד . לא בערך . ממש. אבדתי אמון בכל מה שזז בערך כולל בעצמי . עשיתי כל כך הרבה בחירות שגויות לאורך השנים שכבר פחדתי . בעיקר מעצמי. מהיכולת שלי לרסק את חיי . שוב ושוב. בניתי חומות , מה חומות ?! מגדלים רבי קומות שהקיפו את כולי , בעיקר את הלב . הוא התקשה . הפסיק להרגיש , הפסקתי לבכות, ליטרלי הדמעות התייבשו. קראתי לעצמי קיפוד כי הרגשתי איך אנשים פיזית מוציאים מימני קוצים כמעט בכל אינטרקציה איתם . לא אהבתי כבר בני אדם כי לא אהבתי את עצמי . אז כדי לא להרגיש שתיתי , ביליתי , יצאתי עם בחורים לא רלוונטיים , טסתי , חזרתי ובייסקלי חייתי על high way ב 340 קמ"ש .

במקביל ניהלתי חיים רגילים , קריירה תובענית , בית בשכירות בעיר ( תל אביב ). חיים רציניים בצל טירוף פנימי ששואג החוצה. ואז סביב גיל 36 , כ 3 שנים אחרי שהתגרשתי out of no where , התגנב לו לתוכי הניצוץ האימהי . לא רצון לבן זוג ולא רצון לאינטימיות.רציתי ילד. בבירור מול עצמי הבנתי שלי אישית מתאים רק בחור גיי להיות לאבא . מתחברת אליהם . לוויב , לאנרגיה , לאינטליגנציה הריגשית , הרגשתי בטוח במקום של 0% רומנטיקה . אז גיי . איך ? לפני מעל 7 שנים לא היו פלטפורמות להעזר בהן מלבד ספיד דייטים שלא היה מצב שאצא אליהם ואתרים שלא היה מצב שאכנס אליהם . בשום קונספט אלו לא הכלים שהייתי נעזרת כי לי זה הרגיש אינסטנט . פייק. מאיים . ולא רציני . ואז התמזל מזלי ואת הזוג שהפכו לאבות ילדיי הכרתי דרך חבר . לא חשבתי שאבחר בזוג . אבל בחרתי בזוג האלו . כי רציתי אותם . עם רועי ואוהד זו פשוט היתה אהבה ממבט ראשון . הבטן אמרה לכל אחד משלושתינו 'זה זה' . נתון כמו פער הגילאים בנינו היה חסר חשיבות. רועי היה בן 27 וטיפה כשהכרנו ולפני גיל 30 כבר היה אבא לרנה שלנו , אוהד קצת מעליו ועדיין המון מתחתי. גם הם לא ראו בעובדה שאני בת 41 איזה נתון בעל חשיבות . לא ראינו פער בתפיסות , בבגרות , בערכים ובעיקר ראינו חיבור מאוד אמיתי וחזק שמתפתח פה . הפגישות והשיחות התקדמו בקצב מאוד מהיר לעניין שלשמו התכנסנו. ליצור לנו את המשפחה שלנו בקונספט שאנחנו רואים לנכון . ולא עניין אותנו דעות נוספות . זה שלנו בלבד .

את החיבור הטיבעי הזה שנוצר , כל הסביבה הקרובה חיבקה די במידי. מדהים המצב בו אתה מקרין עוצמה ובטחון בבחירות שלך ואתה עומד מאחוריהן בלב שלם ונטול עניין בדעות קדומות ודעות בכלל ואז הסביבה כולה פשוט מחבקת אותך אליה באותה אנרגיה פתוחה וכנה . אז אחרי המון המון שנים של ים בחירות שגויות , בחרתי נכון ! ואיך אני יודעת? כי אני מרגישה! כי אני הפכתי לאדם טוב יותר, נקי ופתוח . בזכותי ובזכות הבנים ( אבאז' ) ובטח ובטח בזכות ילדיי המדהימים שמוציאים מימני רגשות שלא חשבתי שכבר קיימים בי . אני מצליחה להזיל דמעות שוב , רטובות ומלוחות כאלו וזה קורה לי לרוב מהתרגשות. שזה בכי טהור . וכי אני בעצמי מצליחה להוציא מחלקי המשפחה הנוספים שלי את הבסט מעצמם. וגם כי כי אני מחייכת וטוב לי ואין יום שלא מסתכלת על כל מה שבנינו ואומרת תודה . צעד אחרי צעד פשוט הבאנו את המשפחה שלנו למצב שמשלושה חולמים אנחנו חמישיה מנצחת . החלומות שלנו ריי ורנה הגשימו לנו חיים .

והקרקע שקבלתי מהתא המשפחתי הזה שלנו , המאפשרת לי להתמודד עם כל מה שהמון שנים מחיי פשוט ברחתי מימנו , היא השיעור הכי מאתגר , מהנה , מפרה ומבורך שיכולתי לקבל כמתנה מהיקום. מחוייבות, אינטימיות , ניהול קונפליקטים , פתיחות , אהבת אנשים , משפחתיות , אמונה בעצמי , יכולת לבקש , לדרוש ולא לרצות . ובעיקר להשאר .

כל אלו הן מתנות שאני מקבלת יום ביומו מעצם הבחירה הכי טובה שעשיתי בחיי . ההורות המשותפת עם רועי ואוהד ומה שיצרנו ביחד – פלאי עולם שלנו רנה וריי . כי אם רק מישהו היה מקרין לאותה ילדה קטנה ומפוחדת , לפני שנים , את הסרט הזה ובו הייתי רואה את כל המורכבות של מה שיידרש מימני להוציא מתוכי והיה אומר לי 'זה כזה', סביר להניח שכבר הייתי בורחת עד אנטרטיקה בערך וקוברת את עצמי באיזה איגלו קפוא. לעולם . אני והבחירות שלי שניה בערך לפני שרנה הבכור שלנו בא לעולם ❤


רוצים להכיר עוד משפחות בהורות משותפת ? לחצו כאן

הורות מסוג אחר - הורות משותפת


70 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page