top of page

אתר הורות משותפת

היתרון של אתר למציאת הורות משותפת

הורות משותפת היא שם כללי לדרך החדשה והפופולרית כיום לגידול ילדים.

 

אנשים רבים בשלבים שונים של החיים מוצאים את עצמם כשהשעון הביולוגי שלהם מתקתק והם חוששים שלא יצליחו להקים משפחה בדרך המסורתית של מציאת בן או בת זוג וחתונה.

 

בנוסף, ישנם סוגים חדשים של משפחות שהפכו לפופולריים או שהעת החדשה מאפשרת להן להתקיים (משפחות מהקהילה הלהט"בית, גרושים וגרושות ועוד).

 

הורות משותפת היא מסע וגם בה יש צורך בביצוע בחירות מהותיות של מציאת שותפים לדרך – דרך ארוכה של הורות משותפת.

 

ההורות המשותפת, כשמה כן היא, היא הסכם לגידול ילדים על ידי אנשים שלא מתגוררים או חיים ביחד אך לא רוצים לוותר על הנאה ההורות.

 

כפי שמבינים טוב יותר אט אט – ההורות המשותפת יכלה להתאים לאוכלוסיות רבות ומגוונות, כמו לדוגמה הורות משותפת לחד מיניים, גם להורים סטרייטים!

 

מהו אתר הורות משותפת?

כאמור, הורות משותפת היא בעצם השלב הסופי של תהליך ארוך ולא פשוט שכולל הסתייעות באנשי מקצוע מעולם הטיפול הנפשי, הרגשי והמשפחתי, תהליך שיש בו בחירות מהותיות, שבמסגרתן שני אנשים שבתחילתו של התהליך אולי כלל לא מכירים זה את זה, יחליטו להביא ילד לעולם ביחד ולגדל אותו במקביל, בהסכמה מלאה ובשני בתים נפרדים.

 

כל אחד מההורים ישמור על אורח חייו, אין הכרח למגורים משותפים וכשמדובר, למשל, באנשים בגיל בוגר שחוששים שלא יספיקו להגיע להורות מסורתית – אין ספק שזהו פתרון מצוין עבור כל הצדדים.

 

אתר הורות משותפת הוא האתר שירכז את כל המידע הדרוש בנוגע לתהליך והשלבים בו, למי מתאימה ההורות המשותפת ואפשר יהיה לקבל בו ייעוץ ממי שקרוב לנושא או שעבר אותו בעצמו.

 

כך אפשר יהיה לקבל החלטה מושכלת ולהבין לעומק במה מדובר ומה המשמעויות השונות.

הדרך הנכונה להורות משותפת

אתר למציאת הורות משותפת הוא המקום הנכון להתחיל ולקבל בו את המידע הכי רלוונטי וקונקרטי.

 

כשהאתר להורות משותפת מתוחזק ומנוהל על ידי מי שיש לו ניסיון בעצמו בתהליך – אין ספק שכל פרט וכל בדל מידע יהיו נכונים, מותאמים למי ששואל ורלוונטיים מאד.

 

לא לכל הפונים או המתעניינים יתאים אותו התהליך ודרושים סיוע ותיווך מצד אנשי מקצוע על מנת לוודא שהאנשים המתאימים ביותר זה לזה אכן מוצאים זה את זה והתהליך המשותף שלהם מתקדם בהתאם לציפיות ולקראת סיום מוצלח של הורות משותפת ומוסכמת.

 

מתעניינים בהורות משותפת? הגעתם למקום הנכון!

 

אתר להורות משותפת - ORO הקמנו תוך כדי התהליך של עצמנו, כי הגענו למסקנה שמי שמתעניין בנושא ורוצה להתחיל אותו צריך להיות מלווה אישית על ידי אנשי מקצוע ומי שכבר חווה את התהליך עד לסיומו המוצלח.

 

אנחנו ב- ORO אתר הורות משותפת, בנינו תהליך מסודר שבו כל אחד יוכל לבדוק את עצמו ואת ההתאמה שלו להורות המשותפת וכמובן למצוא את הפרטנר או פרטנרית המושלמים!

 

רוצים לשמוע עוד על הורות משותפת? תוכלו למצוא מידע באתר למציאת הורות משותפת שלנו, או שאפשר גם לדבר! חייגו עכשיו לטלפון מספר – 050-5554464 או לחצו כאן לקבלת מידע מקיף אודות התהליך אצלנו.

אולי יעניין אתכם גם: 

bottom of page